Wanhoop en humor



Altijd al eens iemand willen motiveren met de waarheid? Een website die ik jaren geleden eens heb ontdekt en herontdekt en herontdekt en nu weer. Op http://www.despair.com/ kan je je eigen demotivators maken.

Vandaar dat ik de dingen even in perspectief zet.


Ik heb lang volgehouden dat ik niet zou gaan bloggen. Stiekem vind ik dat dit ook niet echt een blog mag worden. Geen spannende avonturen dus van mij. Geen dagboek dat voor de hele wereld toegankelijk is.Op dit moment ga ik een beetje ambigueus met het internet om. Ik heb zo'n hyves gevalletje, een vaste plek waar ik wat gedichten neerzet en een favorietenlijst die zelfs nu ik ze in mappen (de map "overigen" is het grootst trouwens) heb gerangschikt eigenlijk niet meer te overzien is.Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar gereageerd op de dingen die ik ben tegengekomen op het internet. Dat blijf ik doen.

Denk dus niet dat dit een blog is, nee, nee, 'Ceci n'est pas un blog'. Het is een plek waar ik de dingen die ik her en der als broodkruimels op het internet uitstrooi of zomaar tegenkom wil neerzetten en zo hoop ik dat een vaste plek ervoor kan zorgen dat ik wat minder vaak verdwaal als ik de digitale zijpaden en modderweggetjes bewandel.


CB

Populaire posts