Daar gaan we dan... op naar DE Finale!



Vodafone belde of ik mijn abonnement wilde verlengen en of ik daar een nieuw toestel bij wilde hebben. Ja natuurlijk, duh...

Mooie nieuwe SonyEricsson Vivaz gekregen met daarbij een volledig verzorgde reis naar de finale van het WK voetbal in Zuid-Afrika. Volledig verzorgd, 6 dagen.

Hartstikke leuk zo'n hoofdprijs.

En toen begon het WK... en toen ging Nederland door naar de 8ste finale, de kwartfinale, de halve finale en... jawel...

Nederland in de Finale tegen Spanje nog wel. Zelf had ik half-half verwacht dat ik naar een wedstrijd Brazilie-Italie zou gaan of zo. Ook mooi, maar dit had ik dus nooit kunnen bedenken. Zo heb je de hoofdprijs en zo heb je de HOOFDPRIJS

Man-o-man-o-man de zenuwen gieren door mijn lijf.

De eerste finale in 32 jaar en Pamela en ik zijn er bij.

Natuurlijk gaan we een reisverslag maken.

Na de finale kan je alles lezen hier op:

http://chrisbellekom.blogspot.com

Tot over een week. We zijn alleen niet op tijd terug voor de huldiging... We moeten ook nog op safari :-)

Populaire posts