Ik blijf



Want
misschien vind je troost
in een gedicht

of in foto's van prachtige
vallende sterren
Zonsopgangen
Zonsondergangen

Heden is ons ontvallen
Heb je mijn kat gezien
Kan ik dat van je lenen
Ik verzamel en ik zoek

Hoe het eigenlijk met je gaat
Mooie kinderen
Hij heeft veel verdriet

Maar is ze vrijgezel
Hoe is het met je

Kom je ook op mijn feestje
mijn begrafenis
Dit is ze dan, ze heet

Geslaagd, gezakt
gefeliciteerd
Morele overwinning gevierd

Een grap een lach
Een duistere dag
Help me...

De aarde is kapot
en ook daar stap ik niet af

Hoe is het met je
Ik heb hetzelfde meegemaakt
Wat fijn dat jij
Fijn je te denken te kennen

Wat missen we eigenlijk
Als we elkaar loslaten
Als we elkaar niet meer
volgen, liken, kussen, linken
pinnen, appen

Als we elkaar niet
zien?

Populaire posts